Reklamacije na process online kupovine stomatoloških paketa mogu se dostaviti lično, poštom, e-mailom ili telefonom. Na sve reklamacije će se odgovoriti u roku od 8 dana, s tim da rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 15 dana. Prigovor se može uputiti ukoliko korisnik/član nije zadovoljan:
Kvalitetom naše usluge;
postupanjem naših zaposlenih ili naših zastupnika;
Reklamacija i prigovor treba da sadrže sledeće podatke i dokumentaciju:
ime, prezime i adresu podnosioca, ako je reč o fizičkom licu, odnosno poslovno ime i sedište pravnog lica i ime i prezime zakonskog zastupnika pravnog lica, odnosno ovlašćenog lica, ako se prigovor podnosi u ime i za račun pravnog lica;
razloge za reklamaciju/prigovor i zahteve njegovog podnosioca;
dokaze kojima se potkrepljuju navodi iz reklamacije/prigovora;
datum podnošenja reklamacije/prigovora;
potpis podnosioca, odnosno potpis zastupnika ili punomoćnika, osim u slučaju kada se reklamacija/prigovor podnosi u elektronskoj formi;
punomoćje za zastupanje, ukoliko prigovor podnosi punomoćnik.
Reklamaciju ili prigovor možete podneti u pisanoj formi lično ili preko punomoćnika, na sledeći način:
u poslovnim prostorijama Pejović Dental-a
poštom na adresu Mihaila Bulgakova 32b, 11000 Beograd
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našem sajtu. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste zadovoljni njime.OkPolitika privatnosti